علت لغو کنسرت سیروان خسروی + فیلم درگیری پیش از کنسرت-راهبرد معاصر

علت لغو کنسرت سیروان خسروی + فیلم درگیری پیش از کنسرت

علت اصلی لغو کنسرت سیروان خسروی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، تجمع و ترافیک شدید در درب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بود که خواستار تصمیم گیری در این خصوص شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۳۰ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 21
کد خبر: ۱۴۳۴۴۳

به گزارش راهبرد معاصر بنا بر اعلام فرمانداری اهواز علت اصلی لغو این کنسرت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، تجمع و ترافیک شدید در درب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بود که خواستار تصمیم گیری در این خصوص شد.

 همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در اجرای کنسرت از دیگر موضوعاتی است که باعث دانشگاه علوم پزشکی شده و مکاتباتی در این خصوص از سوی دانشگاه به این فرمانداری انجام شد.

با توجه به موارد ذکر شده، در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مکان دیگری در اهواز را با دارا بودن شرایط لازم برای برگزاری کنسرت انتخاب کند، با اجرای کنسرت موافقت می‌شود.

 پیشتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان علت لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز را مصوبه شورای تامین این شهرستان اعلام کرده بود./ایرنا

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده